
Kadr uçotu – bir şirkətin insan resursları (HR) funksiyalarını idarə etmək üçün təmin edilən maliyyə xidmətlərindən biridir. Kadr uçotunun düzgün aparılması müəssisəni tənzimləyici orqanlar tərəfindən cərimələrdən qorumağa imkan verir. İşçilərə pensiya, müavinət, müavinət və digər ödənişlər üçün müraciət edərkən problemlərdən qaçmağa imkan verir, həmçinin işçilər arasında münasibətlərdə müəyyən bir “balans” əldə etməyə imkan verir.
Bu xidmətlər geniş bir sahəni əhatə edə bilər və şirkətlərə aşağıdakı faydaları təmin edir:
- Kadr uçotunun cari vəziyyətinin təhlili;
- Kadr uçotunun bərpası;
- İşçilərin işə götürülməsi, işdən çıxarılması, müqavilələrin uzadılması, iş şəraitinin dəyişdirilməsi;
- İşçilərin şəxsi işlərinin qeydiyyatı və aparılması;
- Vəzifə təlimatlarının, daxili əmək qaydalarının işlənib hazırlanması və icrası;
- Məlumatların hazırlanması və kadr hesabatlarının təqdim edilməsi;
- Əmək qanunvericiliyinə əməl olunmasına və dəyişikliklərə nəzarət;
- İşçilərin əmək kitabçalarının qeydiyyatı və aparılması.
Qeyd edək ki, Kadr uçotu xidməti növünə aiddir:
- Konsultasiya xidməti;
- Sənədlərin hazırlanması;
- Emas.sosial.gov.az ilə bağlı əməliyyatların icra edilməsi;
- Dövlət Məşğulluq xidmətinə hesabatların təqdim edilməsi
Kadr uçotu xidməti haqqında daha ətraflı məlumat və hansı öhdəliklərin daxil olduğunu bilmək üçün aşağıdakı formu doldurun və ya birbaşa whatsapp-dan bizə yazın.